[Epitesz-barkacs] fordulatszam-jelado ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 29., K, 00:59:09 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2011.03.29. 00:22:26 +2h-kor írta:

> köszi, így már el tudom képzelni a megoldást

szóval minden tengelyvég, amit méricskélnék, a tengely végén
központosító ( esztergálások miatt ) mélyedés van.

egy kézbe fogható fogantyú belsejében lenne egy
könnyen pörgethető tengely, mágnesdarabkával

mindössze ( a piros kúpocska ) egy kis gumi, vagy valami
puha anyaggal kellene végződnie, hogy a mérendő tengely
forgási sebességét jól fel tudja venni.

van-e valami kúpos gumis mütyür, amit ide  lehetne használni?

ha ez a szerkentyű összejönne, akkor bármilyen tengelyvéghez
hozzá tudnám nyomni egy pillanatra....