[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 11:45:45 CEST

vajk fekete wrote:
> A gorgoket meg hasonlokat egy komolyabb csavarboltban is megkapod.
> Kicsit korul kell nezni, mert oriasi kulonbsegek lehetnek arban a
> helyek kozott.

Pont ezért kérdeztem. Ha megguglizom a témát, vannak szponzorált linkek is. Nem
szeretnék a szükségesnél sokkal többet fizetni a profilokért, szerelvényekért,
de azt se szeretném, ha valami gyenge szart, rossz alakú profilt sikerülne
összevásárolni, ami nem fut szépen a görgőkön, vagy nem bírja el a kaput.

Különben láttam már ilyet, nem tűnik túl bonyolultnak. Kivéve talán a motoros,
vezérlős, infrasorompós részt, annak a részleteibe nem volt módom belemerülni.