[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 12:52:12 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ez nálunk kiskapuval van kombinálva, tehát belülről lehet egy kulccsal
> kiakasztani a mechanikát. Mondjuk ez két irányban nyíló kapu, de az

Hát igen, a kiskapu. Azt láttam egy ilyen úszókapunál, hogy ez felesleges, ha
van áram. Van neki személybejáró üzemmódja is, amikor csak kiskapunyira nyílik.
Erre nem is gondoltam, mielőtt ezt meg nem láttam.

(Aztán van itt egy másik kapu az utcafront másik végén, de az most nagyon szarul
közelíthető meg a buszmegálló miatt, mármint ami miatt egy ponyvasátrat
kényszerültem építeni, és azt egyelőre nem lehet arrafelé könnyen megkerülni.
Szóval ha baj lenne, azon be lehetne jönni.)