[Epitesz-barkacs] Kapu

cst maguspr at freemail.hu
2011. Már. 30., Sze, 14:01:28 CEST

most kerestem rá az úszókapu szóra, pár perc alatt kivitelezési segédkép is
akadt pl. a kezembe
http://www.nyeste.hu/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_Fut%C3%B3m%C5%
B1-vezet%C5%91g%C3%B6rg%C5%91-pozicionalas.PNG

http://www.tolokapu.info/úszókapu.html

szerintem fél kezedet a fenekedbe rakva a maradék fél kézzel is meg tudod
csinálni
(vasmunkában tuti, hogy van annyi gyakorlatod)