[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 14:54:53 CEST

vajk fekete wrote:
> szerintem komoly nyomatektartalek kell azert oda. ha belefujt a szel
> a sinbe egy 1mm homokszemet, es emiatt 2mm uton 1mm-el meg kell
> emelni a 200 kilos kaput, az arra a pillanatra kapasbol 1kW
> tobbletigeny.

Lehet. A srác, akivel beszéltem az imént (mert felhívtam, aki csinált ilyen
kaput tavaly), felolvasott adatokat. A 280W-os motor 500 kilóig jó, a következő
350W-ops 800 kilóig, a 600W-ost már fel se írtam. Én biztos 500 kilónál kisebb
kaput fogok csinálni. Jól le fogom fedni, szóval átlátszatlanra szeretném
elkövetni, meg a kerítést is, mert dühít, hogy itt állnak a buszmegállóban, és a
számon át is megnézik az alsógatyám színét. De a besurranásos eset miatt egyéb
aljasságokat is kitaláltam átmászás esetére.

Na szóval, ha le van elég jól fedve, akkor a lefelé nyitott zártszelvénybe (na
ezt kimagyarfejeztem) nemigen fúj bele homokot a szél. De majd megnézem
közelebbről, hogy a szettben az adott profilhoz a görgők hogy is néznek ki.
Aszonta a srác, hogy nincs állítási lehetőség (kotyogás meg hasonlók), minden
fix.