[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 14:57:31 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Különben lehet, hogy elég lenne kitűznöd egy árpádsávos zászlót (-:

No! Egész jó ötlet! :-) Persze amilyen pechem van, kapnék molotov koktélt a
cigóktól vagy valami balos szervezettől. :) De lehet, hogy azok vonnának
felelősségre, akik maguk jobbikosok, mert ahol láttam eddig ilyen zászlót, azok
nagyon rendezett, pazarul berendezett porták voltak, tehát látszott a jólét, és
ezt én nem tudom elmondani a saját viszonyaimról.

Na de ezt vegyük kitérőnek. A lényeg a kapu. Asszem nem lambadázok át a városon,
valszeg budakeszi lesz a beszerzési hely.