[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 15:15:56 CEST

Acs Gabor wrote:
> :))
>
> Mér pont azt, az csak egy ősi magyar blaaablablaablablabla....

Mert a cigányok nem elég ősi magyarok. :-)
(Tök gáz különben, hogy ma nálunk, ha az ember azt mondja, hogy cigány vagy
roma, akkor csaknem kizárólag ilyen lopós, nemdolgozós, sötétagyú, bagós fajtára
gondol. Persze sajnos leginkább ilyennel lehet találkozni akaratlanul is. Nekem
meg külön szar, hogy ezek már felszállnak a buszra szétnézési célból. Magasról
belátnak a kertekbe anélül, hogy ott kelljen személyesen járkálniuk, aztán a
kinézett helyet kell csak meglátogatniuk. Na azért az itteni hajléktalanok se a
biztonságos, besurranásmentes lét netovábbját jelentik. Egy ilyen is bejött
egyszer kábelt lopni, tudom is, ki volt. Meg is mondtam neki akkoriban, hogy ha
még egyszer bejön, kezét-lábát eltöröm. (Épp törött lábbal járkált, valaki
biztos előttem megtette.) Mondta is, hogy ő annál gyorsabban tud futni. Mindezt
törött lábbal! Na ez és még pár ilyen fazon állandóan ezen a környéken
ólálkodik. Tehát nem kell cigánynak lenni ehhez, csak azok sokkal fiatalabbak és
rámenősebbek.)