[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 16:21:29 CEST

njjano wrote:

> Ezt te puskaztad valahonnan vagy sajat kutfo? :) Csak mert itt
> olaszban minden automata kapun van ilyen apparatus, egy puha
> gumicucc, benne egy elofeszitett bowden, ha megnyomodik, a bowden
> meghuzza a mikrokapcsolot es mar all is a kapu.

Tudod, én profi vagyok a melegvíz feltalálásában. Szinte havonta előfordul, már
meg se lepődök, de ez, hogy ezt leírtad, azért jó, mert látszik, hogy nem
elvetélt ötlet. Sőt, az sincs kizárva, hogy nem kell nagyon barkácsolni sem,
mert netán készen is lehet kapni a már kipróbált anyagú gumiszerű cuccot, amibe
bele van integrálva a bowden. (Én mondjuk nem bowdenre gondoltam, csak simán egy
szálra, ami mindenképpen meghúzódik, ha bárhol benyomják a gumit.)