[Epitesz-barkacs] Kapu

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Már. 31., Cs, 02:15:36 CEST

Megint magamból indulok ki. Nekem is adtak a vezérléshez villogót, de nem
akartam az utcán járó- kelő emberekre villogtatni, így inkább a garázs
ajtómra szereltem. Annak ugyanis teljes mértékben házilag barkácsoltam
minden porcikáját, tehát nem mindíg műkszik megfelelően. Néha nem áll meg
lecsukott állapotban a csörlő, ami emeli, vagy leengedi az ajtót. Most, hogy
van villogó, látom, ha leért az ajtó és villog a lámpa, akkor ki kell
ugranom a kocsiból és manuálisan kell kikapcsolnom a rendszert.
Még tökéletesíteni kell a végálláskapcsoló beállítását.

Misi