[Epitesz-barkacs] Kolibri petróleumfőző - hogyan működik???

gyapo gyapo at freemail.hu
2011. Már. 31., Cs, 18:43:59 CEST

> pedig petroleumos. vagy benzines.

Szerintem benzines, nekem is volt ilyen.
Az ego alatt szokott lenni egy kis tanyer, ide alkoholt kell onteni es
meggyujtani, ez felmelegiti es felforr a benzin a csovekben. Mar ettol
is novekszik a nyomas, erre a pumpa meg rasegit, és a kiaramlo benzingoz
gyujthato meg. A tartalybol erkezo benzin folyamatosan elforr, igy
potolja a benzingozt. Eleinte kicsit hajlamos kopkodni, amikor meg nem
eleg meleg. Kb. akkor lesz megfelelo az egyensuly, amikorra eppen kifogy
az anyag a tartalybol. :)

Udv.: gyapo