[Epitesz-barkacs] bringa utánfutó szabályok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 1., V, 01:48:16 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.30. 23:40:15 +2h-kor írta:

> Azt a hőszivattyús bojlert hogy vitted? Belegondolva a távolságba, ez egész

arra egy másik utánfutó volt /van (azzal bútortól kezdve, más terjedelmes
dolgokat
is lehet) 2m hosszú (vonórúddal 2,5m) és "molnárkocsi" módon
a bojler alá nyomtam, aztán vízszintesre átdöntve a kerékpár
nyerge mögé lett beakasztva

> komoly sportteljesítmény lehetett tőled. Ha ezt egy évben 200-szor

oda 26km, vissza 26km, visszaúton az utánfutón durrdefekt, és az utolsó
3km-en " küllőritkulás " de még hazaértünk

> megcsinálnád,
> már nem 120, hanem csak 70 kiló lennél. :) (A 120 miatt meg irigykedek. :-)

no, az egy akkora volt, hogy mégegyszer nagyon meggondolnám

> Azért nekem még nagyon meg kell dolgoznom, de már alakul.)

örülök neki :-)