[Epitesz-barkacs] Szalagparketta, svédpadló

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 3., K, 09:52:40 CEST

szerintem ennel jelentosen olcsobb svedpadlot nem erdemes megvenni.

egy mezei csaphornyos parketta, natur tolgy minosegben (tehat van benne csomo,
nincs arnyalatra valogatva) ha olcson megkapod akkor 5000/m2. Es kell csiszolni,
lakkozni, ami anyaggal ugy 4000 korul van olcson, ergo 9000/m2-nel jarsz. ehhez
kepest a 12 nem is sok, tekintve hogy feluletkezelt, sem csiszolni, sem lakkozni
nem kell. a ragaszto meg a lerakas meg mind a kettohoz kell.

az olcsobb verzio nekem az volt, hogy szalagparketta 6000-ert, es lerakom magam.
a jo ragaszto maga 1500/m2 legalabb, es nem bizok magamban hogy a kevesbe jo
ragasztoval is sikerul tapasztalatlanul.

vajk