[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Május. 3., K, 10:10:40 CEST

ui: szerintem, ha veletek kell dűlőre jutniuk, kb úgy érzik magukat,
mint a vicc királyfia:-)

A királyfi bejelentkezik a kínai császárhoz, hogy szeretné elvenni a lányát.
A császárnak az a feltétele, hogy a királyfi állja ki a három
legszörnyűbb kínai kínzást. A királyfi beleegyezik. Elmegy aludni a
számára előkészített szobába, és reggel egy nagy kővel a hasán ébred,
rajta felirat:
"Első legszörnyűbb kínai kínzás: 50 kg-os kő a mellkason!"
A királyfi röhög egyet a primitív feladaton, könnyedén felkapja a
követ, majd kidobja az ablakon. A zuhanó kő másik oldalán azonban
meglát egy feliratot:
"Második legszörnyűbb kínai kínzás: bal here a kőhöz kötve!"
A kő már túl messze van, hogy elkapja, ezért utánaugrik, ki az
ablakon. Ekkor az ablak külső oldalán megpillantja a harmadik
feliratot:
"Harmadik legszörnyűbb kínai kínzás: jobb here az ágy lábához kötve!"