[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 3., K, 20:01:33 CEST

Hofferek Attila wrote:

> És akkor mi lesz? Melyik mutatta meg a tutit, és melyik volt
> kuruzsló? :-)

Hát ha én hívő lennék, akkor ez meggyőzne, hogy átvernek.
Megoldás: a hívő csak egyet hív el, és annak hisz. (Egészen konkrét személyről
van szó ismeretségi körben, aki elhívott egy ilyet, én is ott voltam. Előre
megegyeztünk, hogy nem kotyogok bele, így is volt. Arra nem tudtam rávenni, hogy
hívjon másikat, meg harmadikat, meg... :-) )