[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 4., Sze, 00:33:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.05.03. 20:01:33 +2h-kor írta:

> Hát ha én hívő lennék, akkor ez meggyőzne, hogy átvernek.
> Megoldás: a hívő csak egyet hív el, és annak hisz. (Egészen konkrét
> személyről
> van szó ismeretségi körben, aki elhívott egy ilyet, én is ott voltam. Előre
> megegyeztünk, hogy nem kotyogok bele, így is volt. Arra nem tudtam rávenni,
> hogy
> hívjon másikat, meg harmadikat, meg... :-) )

nem mai, hanem már a Bibliában szólt erről  Timetheus
2 Tim. 4,2
Hirdesd az Igét, állj elő vele akár alkalmas, akár alkalmatlan időben, ints,
feddj,
buzdíts teljes béketűréssel és tanítással.

2 Tim. 4,3
Mert lesz idő, mikor az egészséges tanítást el nem szenvedik, hanem a saját
kívánságaik szerint gyűjtenek maguknak tanítókat, mert viszket a fülük;

2 Tim. 4,4
És az igazságtól elfordítják az ő fülüket, de a mesékhez odafordulnak.