[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 16:23:23 CEST

Zsolt wrote:

> DE ha valahonnan kiragad valamit akkor azt okkal tegye.
> És ha valakinek meggyőződése az, hogy sziklából meg őslevesből
> képződött akkor miért foglalkozik azzal, hogy egy számára értéktelen
> és érthetetlen könyvből idézeteket rángat elő hasraütés szerűen
> anélkül, hogy egyszer is elolvasta volna összefüggéseiben az egészet.
> Ez olyan mint egy szövegkörnyezet, ha kiveszel belőle vagy hozzá
> teszel akkor megváltozik az értelme.

Ezt pont egy hívő részéről övön aluli. Igencsak jellemző a hívők legalábbis
szószólóira ez a szövegkörnyezetből való kiemelés, és direkt ferdítés.
Különösen, ha politika közelébe is kerül valaki.

> Továbbá ha értelmetlen az írás akkor miért hivatkozik rá, ha meg
> hivatkozik rá akkor ezzel elfogadja azt, hogy létezik van miről
> beszélni ...

Valaki beidézte, más valakik meg ráugrottak a témára, ez történt csak.

> Ha meg egyáltalán nem érdekli akkor mégis miért foglalkozik vele ?

Mert a mai világban már-már ránkerőltetik ezt az egészet. Még kicsit kell
igyekezni, és büntetés terhe mellett lesz muszáj templomba járni.

> Nem én hoztam ide a birka népet és az idézeteket sem és az általam
> indított témát nem év vittem el agymensébe...

A birka nép-ség jól tettenérhető pl választásokkor, amikor az istenfélő atyámfia
beszarna, ha másra kéne szavaznia, mint amit a pap mond.

> Birka nép az most is van csak az a kérdés, hogy melyik népréteg
> hajtja az uralma alá, régen állítólag a papok uralma alatt volt a
> világ és most kié ?

Lassan újra a papoké. :-)

> Persze ez a cél, mert kell a pénznek a legjobb termőföld s víz
> lelőhely európában. Még világviszonylatban is rendkívűl kedvező
> adottságokkal bír az országunk

Ezt csak mi hisszük. Ránézünk a térképre, és semmi olyat nem lehet látni, hogy
itt lenne a legjobb a termés bármiből, vagy bármire itt lennének a legjobb
természeti adottságok.
Ezzel szemben hallottam már őszinte fiatalembert, aki valahonnan idekeveredett
látogatóba. Aszongya, hogy "csúnya kis ország". Pl nincs óceánpartja, és még
sokminden mása sincs. Ettől még persze nem kell minden itt élőnek tökönszúrnia
magát :-), csak le kéne szállni már a magaslóról, hogy ez a legek hazája. Nem ez
látszik semmiből sem. Sem az embereken, sem a gazdaságon, se semmiben.
Középszerű kis ország vagyunk. Annyira szar ezt belátni?

> az országnak annyi almája volt, hogy már exportálta...

Meg még kitudja, mimindent exportáltunk meg ma is exportálunk. Ez nem mond
semmit, a változásoknak okai vannak. Most nem hinném, hogy ki fogjuk elemezni.