[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 17:26:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> igazaból egy " függőségi viszony " zavart, hogy valaki lapozgatott
> az " életed könyvében ", stb.  Szerencse az volt, hogy gyógy(vegy)szer
> nélkül tudtad tudatalattiban átélni....és ezt Te " igy volt jó "-ként
> éled meg, neurologus vagy pszichológus nélkül.

Nekem korábban se volt semmi józan hívőségem, csak természetesen ha még a
csapból is Isten, Jézus meg a Szentháromság folyik, meg a tv-rádió is ontja, meg
hogy a biblia a világ legolvasottabb könyve, meg még ismerősök is állandóan
csesztettek, még olyat is a képembe nyomott egy idősebb ember (már meghalt),
hogy "az ateizmus már elavult", amitől bedurrant az agyam, nagyon kellett
magamat fékezni, hogy ne mondjak valami durvát, hogy ezt miért nekem mondja, hát
szóval az embert nem hagyja teljesen érintetlenül az egész. Így történhetett,
hogy álmomban ilyen is előjött. Na aztán - mivel szoktam emlékezni az álmaimra -
hajaj, miket tudnék mesélni! :-) Nekem már csak ilyen az agyam. (És persze nincs
benne lélek. :-) )