[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 17:41:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> csak a " bibliamagyarazó " felekezetekböl van vagy 400, mindegyik
> más-más bibliarészletek alapján határolódnak el a másik 399
> felekezettől
>
> nekem  meg van az önálló, ( tehat 400 felekezetből  legalabb a
> négyszázegyedik )
> egyszemélyes felekezetem :-)

Nekem meg egészezetem van. :-)
Tudod, úgy, mint a drámaírók. Nem tudnak egészet írni, csak darabokat. :) Ezért
aztán a színház nem tud teljes évet működni évente, csak az év egy hányadát,
röviden évadot. :-) (Ez lehet, hogy az év reciproka? :) És lusták is, mert csak
1 műszak van, míg máshol néha 2, vagy 3 műszak is.)