[Epitesz-barkacs] Teszt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 10., K, 01:58:45 CEST

Merlin Power wrote:

> Akkor már értem :-)
> Napok óta semmilyen buhera :-)

Majd jobb hijján felélesztem a kapuprojektet. Még 3 hét, és azzal fogok
foglalkozni (ha úgy lesz, ahogy tervezem).

Már most is állandóan foglalkoztat egy kérdés, nem kapuval, hanem kerítéssel
kapcsolatban: vannak kerítéselemeim. Ezek a 180x180 centis lamellás vackok, nem
ez az érdekes, hanem az, hogy ezt hogy szokás rögzíteni? Milyen profilt
keressek? Ezen agyalok egy ideje, nem tudom hogy szokták csinálni.  Lehet, hogy
nem járkálok pont olyan helyen, ahol ilyen van. Olcsó szar, tudom, meg nem is
egy tankelhárító védelem :-), de nem is az a célja, hanem az átlátszatlanság.

Hajlok arra, hogy valami T idomból legyenek az oszlopok, a T-betu felso része
lenne kívül, belülrol rakom bele az elemeket, és valami módon bele vannak
rögzítve. Legegyszerubb talán belülrol D feju csavar, a T-ben menet, és a kilógó
kis részt síkba köszörülöm, aztán festem be.