[Epitesz-barkacs] kerites szelteher Re: Teszt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 10., K, 07:16:58 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.05.10. 01:58:45 +2h-kor írta:

> [...]
>
> Már most is állandóan foglalkoztat egy kérdés, nem kapuval, hanem kerítéssel
>
> kapcsolatban: vannak kerítéselemeim. Ezek a 180x180 centis lamellás vackok,
> nem
> ez az érdekes, hanem az, hogy ezt hogy szokás rögzíteni? Milyen profilt
> keressek? Ezen agyalok egy ideje, nem tudom hogy szokták csinálni.  Lehet,
> hogy
> nem járkálok pont olyan helyen, ahol ilyen van. Olcsó szar, tudom, meg nem
> is
> egy tankelhárító védelem :-), de nem is az a célja, hanem az

mindegy, hogy hogyan gondolod fuggölegesen azt a T idomot,
de a  teli 180x180-as lemezbe 120km/h szel is rangathatja,
tehat az oszlopokat ferde ruddal  is ki kell támasztami,
pláne hogy

 Az építésügyi  szabványok közül az  MSZ EN 1990 „A tartószerkezetek
tervezésének alapjai” témakörben a  „A szélteher számítási módszerének
megválasztása” részben részletes eljárás: kell alkalmazni olyan
szerkezeteknél, melyek érzékenyek a dinamikus gerjesztésre és cd dinamikus
tényezőjük 1,2-nél nagyobb

Magyar Nemzeti Alkalmazási Dokumentumban (rövidítve a NAD-ban) megadott hazai
referencia-szélsebesség értéke: vb = 20 m/s  ( ez 72km/óra szélsebességet
jelent, de az utóbbi években már többször is 120km/óra szélsebességek vannak,
ami  már  33,3 m/s -t jelent)

Ebben a szabványban használjuk az. Aerodinamikai együtthatókat is.
Ez a fejezet tartalmazza a következő szerkezetek, szerkezeti elemek és részek
aerodinamikai
együtthatóit: többek között  szabadonálló falak, kerítések és jelzőtáblák is.

Ehhez a szabványnak része még
A melléklet: Időjárási adatok és az egyes országok széltérképei
B melléklet Részletes eljárás a szerkezet dinamikus válaszának meghatározására
C melléklet Az örvénygerjesztésre és más aeroelasztikai hatásokra vonatkozó
szabályok

szoval akar úgy is lehetne  tekinteni, mint egy repülögép szárnyára ható erőt
:-(