[Epitesz-barkacs] kaput tamado szelero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 11., Sze, 00:27:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.05.10. 23:48:46 +2h-kor írta:

> Ekkora erőt nem dinamikusan egy motoros csörlővel tudnál kifejteni. Na de ha
> középre beakasztasz neki, nemtom, mi a szerkezet, de kitépi talán.
> Egyenletes
> erővel nehéz lesz modellezni.

nemregen volt  vihar (tehat nem orkan), mas okbol ki kellett mennem az
udvarra, es
ohatatlanul tapasztaltam, hogy kapu, hullampala keritesmezok, stb
hullamzottak,
nyikorogtak, szoval a 20evvel ezelotti, kisebb szelerokhoz kepest
ujra kellene gondolnom,

72km/h -ra meretezik az EU szabvanyok, pedig 120km/h is lehet
 (mert az utobbi idoben egyre surubben)

> De ez miért kell? Ha normálisan meg van méretezve az a kapu, akkor bírni
> fogja,
> az oszloppal inkább kéne törődni. Vagy van egy kész kapud, azt akarod
> tesztelni?

vizszintes erohatast emulalnek, esetleg erőmérővel kombinálva