[Epitesz-barkacs] pince villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 16., H, 00:36:49 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Arra vigyazva, hogy ne csak a kopeny nyuljon, hanem az erek is.

Sőt, ha az erekbe ezalatt valami áram is be van küldve, amitől meglágyul a
szigetelés, és kihúzva tud kihűlni, akkor még nyílegyenesebb lesz. :)

(Ezt a hülyeséget csak azért írtam le, mert bizony nekem már volt bajom
kábelekkel, amiknek a girbegurbaságát nem a benne futó ér okozta, hanem a görbe
állapotában kioldódott a pvc-ből a lágyító az olajban, ettől erőszakoskodástól
inkább eltört a szigetelés. Átküldtem rajta akkora áramot, amitől
felforrósodott, beigazítottam a helyére, lágy volt, mint egy slag, tartottam
kicsit a kívánt alakon, míg ki nem hűlt. :-) Persze kesztyűvel, mert szabad
kézzel nem lehetett kibírni.)