[Epitesz-barkacs] Ablakok

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Május. 18., Sze, 11:26:34 CEST

2011.05.18. 11:17 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> Azt vedd figyelembe, hogy teljesen másképp működik a zsaluzia és a redőny
> (tudom, hogy nem redőnyt akarsz)
> Azt csak a zsaluzia-reluxa tudja, hogy minden fényt beenged a lakásba, de a
> közvetlen napsugárzást teljesen visszaveri.
> A redőny-roló vagy teljesen sötétít, vagy közvetlen napsugárzást is beenged.

Ha valahonnan fentről süt a nap, és alul kibuktatható a redőny vagy
reluxa sínje, akkor fény jut be, de napsütés nem. Amúgy szerintem is az
volna a legjobb, de hát nekem van egy feleségem is, aki szerint a
zsaluzia ipari kinézetű, nem való lakóházra :)

Amúgy a zsaluziának hogy jutnak be a kezelőszervei hőszigetelten a lakásba?