[Epitesz-barkacs] kotelmaszogep Jozsinak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 20., P, 11:12:36 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.05.20. 10:39:59 +2h-kor írta:

> Fejlesztés, mérnökóra, csomó balul sikerült kísérlet, amire Józsi is el
> fog vesztegetni sok anyagot és időt, mire kiforr az eladható verzió..
> Józsi otthon lehet, hogy belever majd még egy szeget, vagy felhegeszt
> tíz centi laposvasat még ide-oda, de az nem egy bolti termék lesz
> gyártósorral, stb.
>
> Én gyanítom, hogy ha neked kéne egy ugyanilyet otthon összerakni, kb
> húsz-negyvenszer annyi erőforrásodba kerülne (ha sikerülne egyáltalán),
> mint amennyi az ára egy ilyennek.

ebben igazad van, ha mas munkabol  havi 172ora x mernokoradij bevetelem
lenne, talan  en sem b at szakodnek ilyennel.

ha ugyanezt  (pl. rokkantnyugdijas ) csak havonta 10eHUF-ot  60honap alatt
tudnek ra felretenni, akkor inkabb  3 - 4 honap alatt veszek szivattyut,
napi 2ora munkavegzokepesseggel ( ado es jarulekmentesen )
sikerul osszeganyolnom, akkor megtermeltem  54havi penzfelretetelt

ezt nehogy sirankozasnak fogjad fel, csak nem biztos, hogy eladhatokepest
csinalnek, csak egy sajathasznalatu ganyolast, de az esetleg kiszolgalna