[Epitesz-barkacs] kotelmaszogep Jozsinak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 20., P, 14:59:37 CEST

Kormos Imre wrote:
> Hát a medencébe belelógatható szabályozható  ellenáramoltatót már rég
> feltalálták (melegvízben:),  egyedül a vízáramoltatás sebességének
> érzékelők általi szabályozása nem jutott még eddig eszébe senkinek.
> <http://www.medencetechnika.eu/index.php?cPath=134_194>

Na de én nem ilyenre gondoltam, hanem hogy pl a medence alatt fut egy ugyanolyan
anyagú cső, és az egész medence vize áramlik, szépen homogén áramlással, tehát
lent-fönt, oldalt meg középen is kb ugyanaz a vízsebesség, nem pedig szemből
pofánáramoltatnak egy propellerrel. :-) (Ami a linken gondolom a felhasználói
kör miatt pofátlanul drága.)