[Epitesz-barkacs] kotelmaszogep Jozsinak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 20., P, 15:08:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ebben igazad van, ha mas munkabol  havi 172ora x mernokoradij
> bevetelem lenne, talan  en sem b at szakodnek ilyennel.

Így sem fogsz. Tényleg, hogy áll az áramvisszatáplálós evezőgép? :-)

Bocs a gonoszkodásért.

Nekem már megvan a végtelenített kötelem, meg egy ékszíjtárcsa, ami a fékezést
fogja csinálni. Kell még lemezből (ami már szintén megvan) eszkábálni két olyan
tárcsát, amibe beleillik a kötél, és némi esztergályosmunka... és már mehet is.

A rugós guggolóeszközt is megcsináltam, de az csak az elején volt jó. A rugók
egyike tök kinyúlt. Van helyette más: egy fogantyú, amit a 150-es satuba (ami kb
mellmagasságban van) kell befogni, és abba kapaszkodva már egész jó tartományban
tudok guggolni. Egyszer már azt is kibírta a térdem, hogy teljesen ráeresztettem
a súlyomat elernyesztett combizmokkal. Szóval ez a projekt sikeresnek mondható.

Ezt azért írtam le, hogy megmutassam, kisebb célokat kell kitűzni, és azokat meg
is kell valósítani, különben semmi értelme.

Most van ez a guggoló fogantyúm, egy gagyi hasgép, egy futópad, és kézisúlyzók.
Ha meglesz a kötélhúzógép, jó ideig megállok, mást nem csinálok. Illetve van az
udvaron gyerekkoromban készült régi súlyzó, azzal jó lenne szakításokat
csinálni, az egy hallatlanul hatékony kifullasztó gyakorlat, ha sorozatban
csinálja valaki. A gerinc izmainak használna sokat. De még ezt a korlátozott
guggolás miatt nem csinálhatom.

Valamint távlati terv (ez már neked megvan) a bicikli. :-)