[Epitesz-barkacs] kotelmaszogep Jozsinak

cst maguspr at freemail.hu
2011. Május. 20., P, 16:32:55 CEST

igazabol en sem mentem bele ilyesmikbe, csak
láttam, hogy (tisztelet a kivételnek) eléggé sok vallalkozas
erre epit

(meg a 90-es evekben munkanelkuliek atkepzese tanfolyason
a "vallalkozasi alapismeretek" és "könyvelesi alapismeretek" alatt
a tanfolyamra jarok nagy resze mar nyomtatta a nevjegykartyakat,
hogy "vallalom vallalkozasok konyveleset", tehat kezdetben pl.
nagyon felhigult  pl. a könyvelo szakma is, meg az uj vallalkozasok
attitudje is )

de.pl. elmu-s ember jart nalam, latta a nagy drotdzsumbujt, en meg mondtam,
hogy ugyis fogok felujitasra árajanlatokat kerni es addig van ez igy
Latta, hogy sorkapcsok, WAGOk, szakmailag megfelelo kanocok, stb
erre alapozva tanacsolta, hogy ha lehet, ne ezt a szerelo vallalkozot
valasszam majd ki. :-)

ez megnyugtatott abban, hogy a  " szakma aljat " mar most is siman elerem
:-)
illetve azt, hogy kamaratol fuggetlenul hasonlo ganyolt villanyszerelest
latott :-(