[Epitesz-barkacs] betonsator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 21., Szo, 12:18:28 CEST

cst wrote:
> ha a téglát  nem kell síkba pofozgatni, akkor nem kell 3evig tanitani
> egy komuvest,
> hanem egy felanalfabeta betanitott munkas 1 nap alatt betanithato,

Szerintem nem ezt kell megtanítani a kőműveseknek. Na meg bármiből lehet szart
csinálni. Az a gyanúm, hogy az újabb technológiák magasabb felkészültséget
igényelnek.

> ha nem tudod, akkor keszre kevert aranyu port veszel 25kg zsakban

Van már ilyen vakolatnak való? Mi van benne, ami a mész-összetevő? Csak nem CaO,
tehát az oltottmész elődje, és amikor megkapja a vizet, akkor lesz belőle mész
(Ca(OH)2, ha jól emléxem)?

> igazabol a sajateros epitkezest tamogatja az uj tudomany

Meglepő lenne. Ma aztán végképp nem támogatott a sajáterős, a kalákás...
Mindenféle hatósági előírások vannak, nem? Papírok...., kell lenni felelős
építésvezetőnek... fene tudja.