[Epitesz-barkacs] betonsator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 21., Szo, 15:39:42 CEST

vajk fekete wrote:
> amit en lattam filmen, ott csak ket csikban tettek purhabot, es
> inkabb a legzaras volt a feladata, a teglak siman egymason koppanva
> tamaszkodtak. igy pontszeruen oriasi nyomas johet letre, es ott tuti
> beroppan a tegla.

Hát igen, ennek valóban van esélye. Nem tudom, a maiak milyenek, a régie
B30-asokat (nem csak a kerek lyukút) használtam ennek-annak alábakolásra tonnáig
szintén pontszerű terhelésre (kettő egymáson pl), bár ez nem életbiztosítás
épületben.

Itt jönne a szerepe annak a bazi pontosságnak, hogy szinte síkban felfeküdnek,
de én ekkor is betennék valami gumizsinórt, akár 1mm-est, ami távtart.

Szóval úgy tűnik, ez még nincs kialakulva. Már 1-2 tizedmilliméter is már
megjavítaná.

Ja, és bizony a teljes felületet lepurhaboznám. Ha csak a széleken csíkban,
akkor előállhat, hogy jön a villanyszerelő, kivési pont ott (mert ott könnyebb)
5 centi mélyen, és már meg is szűnik az összetartó réteg.