[Epitesz-barkacs] betonsator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 21., Szo, 15:42:20 CEST

vajk fekete wrote:
> a zsakos habarcsokban meg vakolatokban valami meszpotlo van. van ezer
> fele, baromi kiadosak. van olyan, ami akkora zacsko mint egy sutopor
> (10-20g), es feler egy zsak messzel.

Már milyen értelmeben ér fel? A mész mire kell a vakolatban? Gondolom arra, hogy
az állaga olyan legyen, ami fenn is akar maradni a falon. Aztán mészkő lesz
belőle. Ebből mi lesz? Kétségtelen, hogy ha cementhabarcs van valamivel
kiegészítve, hogy fenn akarjon maradni a falon, és ezt kitalálták, akkor csak
lesni tudok, hogy mik nem vannak.

Drága dolog ez a fajta előkevert malter? Mi a neve? (Hogy rá tudjak keresni.
Látom, hogy tök elmaradtam az építőanyagok, technológiák terén, de a neten meg a
lista által idővel pótolhatom.)