[Epitesz-barkacs] betonsator

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 21., Szo, 16:04:40 CEST

jaja.

meszpotlo pl izonil, de van egy csomo mas. van ami por, van ami folyadek. lattam
olyat, amibol pl 1liter kell 1m3 habarcsba.

zsakos vakolat, habarcs: ezer van, a tuzepek is tele vannak vele. egy mezei
falazohabarcs (nagyszemu) 3-400 forint/40kilo, csak viz kell hozza. a finomabb,
vakolashoz valo az dragabb.

vajk