[Epitesz-barkacs] betonsator

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Május. 21., Szo, 21:07:41 CEST

Szervusz Vajk!

> hogy tokeletes teherelosztokent mukodik. a purhab nem lesz reteg a teglak
> kozott, csak kitoltni a rest meg ragaszt. de a teglak pontszeruen fognak
> egymasra terhelni. ha hozzaveszem hogy ezek a teglak milyen hartyanyi

Az ókori görögök sem használtak habarcsot, mégis elég sokáig
megmaradtak az épületek. Igaz, ők tömör kőből építkeztek.

Azért gáz ez a modern vékonyfalú tégla, mert nem lehet
újrahasznosítani. Max őrlés után, mert darabokban szerintem még
útalapba sem jó. A másik: nincs a háznak hőtartó tömege, bár ezt nem
mindenki tartja fontosnak.

szia: Balázs