[Epitesz-barkacs] betonsator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 23., H, 11:15:42 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én azt hallottam ácstól recsegésre ropogásra, hogy "most áll be".
> Másnap összedőlt a fél tető, amikor a cserepeket rakták fel :)

:-)) Azért remélem, nem halt meg és nyomorodott meg senki.

Valahogy ácsmunkáknál nem divat méretezni. Azt látom, iszonyatosan túlméretezik
manapság. Szóval nem dől össze, de pl az egyik közeli házat láttam, amikor
építették, még voltam is a padláson, amikor már kész volt. Hát ha néhány tankot
helyeznének rá több pontra, azt is kibírná, feltéve, hogy az alatta lévő fal,
koszorú kibírná.