[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 29., V, 01:19:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> csináltam egy próbát:
> percenként 2dl, óránként 12liter 300liter/nap mellett a jelenlegi
> Egysugaras szárnykerekes vízmérőm nem indul el
>
> és ez természetes is :-)
>
> egy hivatalos vízórahitelesítési leírás szerint
> Minimális térfogatáram  (Qmin)  amely mennyiség ami alatt a mérő
> mérési hibája radikálisan nő ( Qmin = 0,03 m3/óra )

Hm. Elég érdekes. Én is ki fogom próbálni, sőt, van egy külön vízórám is,
tökolyan, mint ami az aknákban szokott lenni. Az enyémnek a kis kereke olyan
lassan is képes forogni, mint egy óra másodpercmutatója vagy még lassabban.

A fenti esetben tényleg lehetne olyan bűvészkedni, hogy csepegési sebességgel
töltődik egy nagy tartály, amiben nyomáslulfi is van, és onnan megy a ház
vízellátása. Persze valaki ekkor is kifizeti az elfogyasztott vizet.