[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 30., H, 09:05:35 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Örülj ennek a helyzetnek és a sértetlen vízórádnak, amíg így van, nem
> piszkálnak téged. Nincs jogalap, akárhogy csöpög is a csap.
>
> Érdekesség: mi csatornadíjjal együtt kb. négyszeresét fizetjük ennek.

Azért Mágusnak se hiszem, hogy olyan szuper a helyzet, vagy legalábbis errefelé
kemény talajterhelési díjakat kell fizetni, ha nincs az ember rákötve a
csatornára. Ezzel együtt kb ugyanott van az anyagi teher, mintha rá lenne kötve,
vagy talán picivel több is. Nem tudom, mert a csatornadíjakkal nem vagyok
tisztában.

Ha ott nem kell talajterhelésit fizetni, az egy (anyagilag) jó állapot. Főleg,
hogy még kút is van hozzá. Fel kell lelkileg készülni rá, hogy ez nem lesz
tartós állapot! Legalábbis, ha amúgy van az utcában csatorna. Ha nincs, akkor
persze nincs jogalap a talajterhelési kivetésére.