[Epitesz-barkacs] vizora bejelentes budapesten ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Május. 30., H, 09:18:59 CEST

kb 1/2 évente láttam vízóraleolvasót, tehat "el voltam" velük,
és ez az internetes vízóra óraállás bejelentés el is kerülte
a figyelmemet, de máris akad egy kérdésem:

a mai napon a mellékelt vízórabejelentő szoftverbe "bedrótozták"
a 2006-os évet, azaz 5évvel később ( ma 2011-ben) is
egy 5 évvel ezelotto datummal jelenthetem be az óraállást

Ezek szerint 2007-től 4év alatt senki nem vette észre ?
Vagy egyáltalán van aki egyaltalan bejelent óraállást interneten a
székesfóvárosban ? ( ez állítólag "interaktív ügyfélszolgálat", vagy
mégsem? )