[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Május. 30., H, 09:39:57 CEST

húúúúúúú, itt valami nagyon elkerülte a figyelmemet?

pedig én egy családi házas területen "főmérőórás" vagyok, de
"mellékmérősnek"
tekintenek ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://vizmuvek.hu/hu/fovarosi-vizmuvek/lakossagi-ugyfelek/altalanos_informa
ciok/elerhetoseg

Díjbeszedő Holding Zrt. elérhetőségei
Társaságunk a lakás mellékmérők leolvasásával és számlázásával a Díjbeszedő
Holding Zrt.-t bízta meg.
A mellékmérők mérőállásának bejelentéséről az alábbi elérhetőségen
tájékozódhat:
http://www.dbrt.hu/index.php?id=35

ha most nem keresek rá a neten, és nem veszem észre,
akkor hülyén fogok meghalni ?