[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Május. 30., H, 10:13:18 CEST

a mi falunkban a csatornarendszer hálózata - útvonala olyan, mint egy
200kA-es
villám cikk-cakkja :-)

a mi utcánk is kimaradt, a mi utcánkban nem lakik önkormi képviselő :-)

ez úgy történik, hogy ahol van önkormi képviselő, ott az utcában van
aszfalt,
szegélykővel vezetve, és ekkor ( az út építése előtt ) a csatornázat is
kiépül

ahol nincs önkormi képviselő, ott csak PORMENTESITETT földút van,
és csatorna tuti, hogy pláne nincs

én azon utcaszakaszon vagyok érintve, hogy csatorna nincs, talán ezért nem
is "érintett meg", mert már 1986-ban ( amikor építési engedélyt kértem, már
akkor is azzal kábították a népet mifelénk, hogy pár éven belül csatornáznak
is)

eltelt vagy 25 év, és Pestszentimre nem véletlenül akart leválni
Pestlőrincről,
( ahova rákosi 1950-ben korbácsolt össze velük )

a végén még örülni is fogok, hogy  egy "zsákfaluban" élhetek :-)