[Epitesz-barkacs] vizora bejelentes budapesten ?

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2011. Május. 30., H, 16:51:14 CEST

Ha nem csal a szemem, 2011. május 30. hétfő keltezéssel cst alábbiakat küldte
drótpostán:
Hali!

> a mai napon a mellékelt vízórabejelentő szoftverbe "bedrótozták"
> a 2006-os évet, azaz 5évvel később ( ma 2011-ben) is
> egy 5 évvel ezelotto datummal jelenthetem be az óraállást
Nálam is így  jelenik meg. Ezt egy kicsit elszúrták.

Szerintem kifizettek jó sok pénzt a fejlesztésért és senki nem használja, mert
nem az volt a lényeg. El lehet mondani, hogy ilyen is van.

Balkánia.

jókat:
 .~.
 /V\