[Epitesz-barkacs] hőálló szilikon

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Nov. 2., Sze, 11:09:03 CET

Hali!

Amit kályhát eddig láttam, az úgy volt megcsinálva, hogy nem ragasztva volt
az üveg, hanem valamilyen hőálló zsinór (ilyet lehet kapni kályhásnál) volt
alátéve, és csavarral rárögzítve az üveg. Így a zsinór felvette a
hőtágulásból adódó mozgást.

De, hogy nem Nysa oldalüveg volt benne, az biztos, nagyon kétlem, hogy az
ide jó lenne.

Mellesleg szerintem pont az ilyen felhasználási területek azok, ahol nem
fogsz "barkács" megoldással jó eredményt elérni hosszútávon. Biztos vagyok
benne, hogy nem a kandalló-lobbi nemzetközi összeesküvése miatt használnak
olyan anyagokat és megoldásokat furgonablak és sziloplaszt helyett,
amilyeneket használnak.

Szabolcs