[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2011. Nov. 3., Cs, 00:25:00 CET

Van egy vizszintes tűztér szélesség 40cm magasság 40cm
hossza 1m

akár 1méteres farudakat is be tud fogadni, és így méretileg,
helyigényileg a szabadtéri " finn tüzzel " kellene összeházasítani
-----
a leírások szerint:

A finn tűz előnye, hogy 8-10 órán keresztül egyenletes meleget sugároz, és a
szakszerűen készített tűz nem igényel állandó felügyeletet sem.

FINN TŰZ. Egy hosszú rönköt kettéhasítunk, vagy két rönköt teszünk egymás,
közé apró fadarabokat tenni teljes hosszában, és végig begyújtani
--------
azon meditáltam, hogy a tűztéren kívül kellene előkészíteni, és úgy betolni
a tűztérbe, de ekkor a 2rönk+aprófa kompozíció betolásához valamilyen görgős
ketyere kellene

kisebb vaskerék talán elbírná a tüzet is, az ipar kazánoknál " mozgó rostély "
is létezik, csak az engem érdeklő kisebb méretben még nem állt össze a kép

ötletek ?