[Epitesz-barkacs] Mosógép üstgumi javítása

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2011. Nov. 4., P, 11:40:20 CET

   Sziasztok!

   Végül megvettem a Vaterán a másik gépet, már itt is van nálam.

   Az a kérdésem, hogy hogyan tudom egyszerűen, sérülésmentesen
levenni az üstgumit a gépről? Ha jól láttam, egy drót fogra körül, a vége
kampóként vissza van hajtva és egy rugó fogja össze a drót két végét.
Egyszerűen dugjak alá valamit és a rugó enged annyit, hogy le tudjam
venni?

   Üdv.: Horváth Zsolt