[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Nov. 8., K, 10:30:35 CET

2011.11.08. 10:27 keltezéssel, Varga Tibor írta:
> Erről a körbeégetésről jutott eszembe!
> A vastag fa elég rossz hatásfokkal ég el.

Nekem más a tapasztalatom, inkább minél vastagabb rönköket
szeretek használni, a kisebb fák hamar elégnek, nagy lánggal,
kimegy a kéményen az energia jó része.

A cserépkályhába is úgy gyújtok be, két szélére a tűztérnek
teszek két nagy kuglit, közé meg papír, gyújtós, venyige,
stb, aztán begyújtom, már csak a levegőt kell variálni, amikor
meg leégett, akkor becsukom a levegőt és csókolom, 12 órán
át meleg a kályha.
--
Hofferek Attila