[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 10:31:45 CET

Balázs Bámer wrote:

> Pedig volt ilyen, 2006-2007 tele. Nem hullott le a levél a
> szederbokorról, alig volt 0 fok alatt. Azért volt ilyen meleg végig,
> mert a konyhánkban még csak vaskályha volt,

Aha. Szóval te voltál az, aki ezt elintézte! :-)

> Rakattunk cserépkályhát, egyből lett rendes hideg 2007-2008-ban.

Le kéne bontani. Segítsek? :-)

Különben úgy tudom, hogy ha tartósan olyan meleg lenne az egész térségben, hogy
pl nem lenne egyáltalán fagy, akkor valami fajta rovarok vagy más efféle annyira
megváltozna, átalakulna a természet, hogy hatalmasat szívnánk. Nem tudom persze
a részleteket, mi lenne, ami nem pusztul el, és utána rombolna.

Aztán lehet, hogy ha ez lassan következik be, akkor csak az fog történni, hogy a
mediterrán határ elindul felfelé, ahogy a gleccserek határa is megy rendesen
egyre följebb. Na meg lenne magyar sivatag is, ha csapadékcsökkenéssel is járna
(hortobágy). Nagyot kéne a mezőgazdaságnak is változnia hosszabb idő alatt. De
legalább lennének pl banánligetek. A magyar narancs már lélekben készül. :-)