[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Nov. 8., K, 11:23:08 CET

cserepkalyhaban?

azt probaltad, hogy nemtulsok, viszonylag vekony cuccot teszel, es adsz neki levegot is, hogy jo hamar (1-2 ora) elegjen? es utanna futson a tarolt ho?

azt ertenem, ha az lenne, hogy a 20 kilo fa mire leeg 5 ora alatt, az tulfuti a lakast, es a kalyha a tarolt hot is akkor adja le, amikor meg tulkepp mindig tul meleg van.

vajk