[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 14:12:58 CET

Balázs Bámer wrote:

> 7*10 cm nagy fákból, mondjuk van bent 4-5 db, leég 2 óra alatt
> biztosan. A kevés szenved csak. Nem cél, hogy fél napig égjen a tűz,
> mi is a tárolt hőben bízunk.

Tegnap valamiért nem voltam marha jó állapotban, fáztam a szokásos
hőmérsékleten. Az egyik klímát fullra kapcsoltam (hogy ne kapcsoljon ki,
folyamatosan menjen).

Azt vettem észre, hogy szép lassan emeli csak a hőfokot, órák múlva lett 2-3
fokkal melegebb, és közben éreztem, hogy elég jól muzsikál.

Lehet, hogy át fogok térni arra, hogy megpiszkálom a hőfokérzékelőjét, és ne
gyakran kapcsoljon ki-be, hanem pár órára be, aztán amennyi kell, annyira ki.
Később, amikor hidegebb lesz, akkor meg egy másikat kapcsolok be fullra, és
amelyik a legjobban tud ki-bekapcsolgatni, az szabályoz, de az is hosszabb
periódusidővel. Valahogy olyat fogok játszani, mint az erőművekkel, lesz állandó
üzemű, meg szabályozós. :-)

Ideje lesz kimérnem, melyik a legjobb COP-ú, és azt használni folyamatosan.

(Időközben valami mást keresgéltem, és megtaláltam a töltőcsövet is. :-) )