[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 14:18:45 CET

Amikor hidegebb van, és egész nap tüzelek, nem csak este gyújtok be,
akkor 4 ilyen púpozott diszperzites vödör is elfogy.
Pedig van a házon 5 cm hungarocell.

Tegnap a 1,5 vödörnyitől 4 óra alatt 21 Celsiusról 24,5-re nőtt a
hőmérséklet ott ahol mérem. :-)
Kb 70-100 m2-t területet fűtünk ezzel. Nem egyértelmű, mert a gáz is
besegít némelyik szobába.

Üdv. Tibi