[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

cst maguspr at freemail.hu
2011. Nov. 9., Sze, 02:33:50 CET

"Ha igaz a 15MJ/kg, az kb 400kWh lenne 2800Ft, az 7Ft/kWh,"
ha az 50%veszteség (50% hatásfok) miatt máris 14Ft/kWh -nál tartunk
(amiből  7Ft/kWh kimegy a kéményen )

akkor már szinte  "vezetékes gáz" áránál tartunk

ha a Te klímád  a konnektorból felvett 48Ft/kWh -ja a COP segítségével
is "vezetékes gáz" szintjére csökken,  tényleg nem lenne érdemes
fatüzelésre váltanod, csak kiegészítőként beüzemelni