[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Nov. 9., Sze, 11:06:11 CET

plusz vedd hozza, hogy a cserepkalyha futeses hazban nagy a hoingas. amikor jol befutenek, akkor felmegy a homerseklet 25 fokra, emiatt jo nagy a veszteseg. amikor kihul reggelre 18 fokra, akkor meg kicsi, de nem annyival kisebb. Igy vegul atlagban nagyobb a veszteseg, mintha atomstabilan 21 fokot tartottal volna.

vajk