[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Nov. 9., Sze, 11:11:13 CET

az NO-t azt pont nem! az pont a nagy homerseklet miatt keletkezik. ezert nem lehet tul magasra venni a homersekletet, pedig az minden mas szempontbol elonyos lenne.

az atmos doksija azt mondja, hogy nem kell neki tulnyomasra meretezett kemeny, mert a venti csak a huzatot szabalyozza, de az egestermek eltavozasa alapvetoen gravitacios.

a tuti az lenne, ha a kimeno fust a lakasszellozo kimeno agaban atmenne a hocserelon, melegitve a szellozesre beszivott levegot. de ezt senki nem meri osszekapcsolni. de tulkepp az egesi levego beszivashoz lehetne csinalni hocserelot..

vajk